۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۵۷۲۹۸۶
حجت الاسلام موسوی لارگانی:

دغدغه مردم تشکیل وزارت میراث فرهنگی نیست | دولت مشکلات اقتصادی را رفع کند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت: دغدغه مردم تشکیل وزارت میراث فرهنگی نیست بلکه دولت باید مشکلات اقتصادی مردم را رفع کند.
حجت الاسلام موسوی لارگانی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در نشست علنی روز چهارشنبه دم مردادماه سال ۹۷ مجلس شورای اسلامی اسامی در مخالفت با طرح تشکیل وزارتخانه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: در حال حاضر مردم با مشکلات اقتصادی بسیاری روبرو بوده و قیمت اقلام خوراکی از صبح تا بعدازظهر تفاوت های بسیاری دارد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی افزود: دغدغه مردم در حال حاضر تشکیل وزارتخانه میراث فرهنگی نیست، برای کوچک سازی دولت سالیان گذشته برنامه ریزی های بسیاری صورت گرفت و تعداد وزارتخانه های دولت از 22 به 17 وزارتخانه کاهش یافت. چرا دولت در چنین شرایطی لوایح جداسازی وزارتخانه ها و مجلس نیز پیشنهاد تشکیل وزارتخانه جدید را می دهد که همه در راستای هزینه سازی برای دولت است.

وی با انتقاد از اینکه دولت شرح وظایف وزارتخانه های ادغامی را به مجلس ارائه نکرده است، تصریح کرد: بسیاری از میراث های ارزشمند در استان اصفهان در معرض تخریب قرار داشته و سازمان میراث فرهنگی بهتر است به وظایف خود در حفظ صنایع دستی و آثار ارزشمند تاریخی عمل کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه توسعه و گسترش دولت با افزایش وزارتخانه ها با برنامه های توسعه مغایرت دارد، افزود: به جای پیشنهاد طرح افزایش وزارتخانه ها، مشکلات اقتصادی مردم باید رفع گردد./۸۵۶/د۱۰۳/ق

ارسال نظرات